In2Bouwplannen

Wekelijks verspreidt een aantal uitgevers informatie over alle nieuwe bouwprojecten in Nederland en België. Deze informatie is beschikbaar voor abonnee’s en biedt bedrijven in de bouw inzicht in nieuwe projecten en nieuwe verkoopkansen. Deze waardevolle informatie wordt op papier en digitaal aangeboden. De digitale variant samen met de module In2Bouwplannen van In2CRM is een sterke combinatie.

Hoe werkt In2Bouwplannen?

In2Bouwplannen zorgt dat bouwprojecten automatisch via internet worden ingelezen in In2CRM. Niet klakkeloos, maar intelligent. Je bepaalt zelf welke berichten je wilt importeren. Door eigen selectiecriteria te definiëren worden alleen die berichten ingelezen die voor jou interessant zijn, bijvoorbeeld op basis van rayon, bouwfase, soort werk, bekende marktpartijen of bepaalde trefwoorden. Je krijgt een acquisitielijst toegespitst op je organisatie, zonder vervuiling van je bestanden.

Filters en scores

Aan je selectie worden punten toegekend. Hoe meer punten, hoe interessanter het project. Honderden berichten worden op die manier wekelijks volgens jouw criteria gesorteerd. Interessante leads kunnen direct benaderd worden.

De binnen– en buitendienst ontvangt via In2CRM de nieuwe projectinformatie, direct geschikt voor follow-up. Alle activiteiten en resultaten zijn inzichtelijk en meetbaar.

Meer dan alleen nieuwe projecten

  1. Signaleer nieuwe projecten
    Elke week worden nieuwe en interessante projecten gemeld.
  2. Weet welke projecten nog meer spelen bij uw relaties
    Stel je zit aan tafel bij een relatie over een bepaald project. Met In2Bouwplannen weet je ook gelijk met welke andere projecten jouw gesprekspartner bezig is.
  3. Management informatie
    Ontdek waar projecten gebouwd worden. Ontdek welke partijen voor jouw het meest interessant zijn. Zitten de specialisten in de goede gebieden en bij de juiste personen? Gebruik de geografische koppelingen van In2CRM om de projecten letterlijk op de kaart te zetten.
  4. Analyse
    Weet welke projecten met In2Bouwplannen binnen gehaald zijn. Beoordeel of verkopers de nieuwe leads effectief opvolgen.

Abonnement

Om gebruik te maken van In2Bouwplannen wordt een abonnement afgesloten bij een uitgever van Bouwplannen. Momenteel ondersteunt In2Bouwplannen drie aanbieders:

Meer bijzonderheden over In2Bouwplannen

  • Verbeter uw acquisitie
    Zorg dat je vooraan zit. Gebruik Bouwberichten als een effectief verkoopinstrument.
  • Ken de markt
    Weet waar je klanten mee bezig zijn en met wie ze zakendoen.
  • Selecteer alleen wat  interessant is
    Bepaal zelf welke projecten je wilt bewerken. Alleen interessante projecten worden ingelezen in In2CRM.
  • Nieuwe projecten automatisch aangemaakt
    Geselecteerde gegevens worden automatisch als nieuw project aangemaakt. Alle bijhorende informatie wordt op de projectkaart geregistreerd volgens je eigen indeling.
  • Automatische signalering nieuwe projecten
    In2CRM herkent nieuwe  projecten en verdeelt de informatie in de organisatie. De juiste medewerkers kunnen direct aan de slag met nieuwe verkoopkansen.
  • Maak gebruik van adresgegevens
    In2Bouwplannen gebruikt de aangeleverde adressen voor het aanvullen en onderhouden van je eigen adressenbestand.
  • Deel de informatie
    Alle CRM-gebruikers beschikken over project-informatie. De informatie is niet langer beschikbaar voor een enkeling.
  • Voorkom databasevervuiling
    Filters zorgen ervoor dat alleen de juiste projecten in uw CRM-systeem komen. Daarnaast signaleert In2CRM doublures en onvolledige projecten.
  • Profiteer van In2CRM
    In2Bouwberichten is onderdeel van In2CRM. Benut krachtige opties, zoals businessrules, campagnes, taken, buitendienst-aansturing, het maken van documenten, het vastleggen van gesprekken en emailintegratie.
  • Prospects aanschrijven
    Je wilt zo min mogelijk vervuiling in de database? Mail prospects dan al vanuit de Bouwplannen-database. Verstuur persoonlijke uitnodigingen en volg ze op. Alleen prospects die echt geïnteresseerd zijn, worden overgezet naar de In2CRM-database.
  • Doelgroepen emailen
    Email blijkt een goede en effectieve manier om jezelf en je product te presenteren bij bedrijven die daar behoefte aan hebben. Die behoefte is in kaart gebracht via In2Bouwplannen. Een gerichte mail met een simpele link zorgt ervoor dat interesse direct in In2CRM als verkoopsignaal binnenkomt. Voorkom onnodig bellen of tevergeefs dure informatie opsturen.
  • Callcenter
    Een goede selectie is het halve werk. Toch is vaak meer informatie gewenst. Bellen is een goede manier om veel informatie te krijgen. Een bellijst in In2CRM helpt daarbij: gericht bellen, direct informatie vastleggen en doorsturen naar de betrokkenen.

Brochure In2Bouwplannen

Meer informatie kunt u lezen in de PDF Brochure over In2Bouwplannen.